Inspiration variation!

Eftersom jag inte har tiden att göra egna tutorials så får ni ta del av min egen inspiration som jag använder! För att jag inte ska fastna i gamla spår och snöa in på vissa typer av designer, så tar jag alltid hjälp av youtube och google bild för att hitta nya spännande designer.

Den här tyckte jag var väldigt spännande, som du kanske har märkt så gör jag ofta samma sak på alla naglar, därför blev denna ett roligt tillskott.  Hon gör verkligen ett superbt jobb i att visa precis hur man gör och det uppskattas definitivt!
ArtDeco Lacken hittar ni på cherryculture.com . Det jag dock inte rekommenderar i denna blogg är att applicera topplack ovanpå rhinestones. Jag har testat några gånger och stenarna bli då matta och förlora sin fina lyster. Vet dock inte om det beror på mitt topplack eller om det är så med alla.

Hoppas att videon gav er lite inspiration så som det gav mig. Ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Läcker design!

2009-04-01 @ 14:28:29
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0