nvey eco



Ni har kanske hört talas om detta märke, iallafall ni som följer beautybloggar regelbundet. Det är alltså ett ekologiskt sminkmärke och verkar väldigt bra på många sätt. När jag gick hemåt från min shoppingdag på stan i lördags, så gick jag förbi vår ekologiska klädbutik/espressobar som jag tror heter "did you give the world some love today?". Ute vid vägen står deras trottoarpratare som säger att de har ekologiskt smink dessutom, nyfiken som jag är så slinker jag in och finner att de faktiskt har nvey eco som sminkmärke! Kikade på deras ögonskuggor och jag blev faktiskt imponerad, bra pigmentering, iallafall vad jagkunde se på handen.

Ska nog ta mig dit någon gång och köpa nåt från dem så jag får testa det på riktigt.

Så är ni sugna på nvey eco och har vägarna förbi Falun så finns det här på Slaggatan.

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Jag gillar deras skuggor och concealern är superbra.

2009-04-28 @ 17:36:34
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0