Shoppingdags

Den här lönen/studiemedlet var helt sjukt efterlängtat. Allting har varit slut hos mig, min foundation har varit helt slut, så jag har fått använda en puderfoundation som är kass, min rengöring visade ju sig vara dålig för min hy så det behövde jag ny och mitt andra par jeans gick sönder förra månaden.

Med andra ord behövde jag göra ganska ordentliga investeringar idag! Fine by me :P Jag älskar att shoppa så det var inga problem att vara "tvungen" att köpa allt detta.

Hittade två par chinos på Gina Tricot, ett par beiga och ett par mörkblå, kommer bli riktigt nice nu till sommaren och dess svala kvällar. Dessutom fann jag ett par söta shoesisar, fast vita och inte grå. Riktigt sköna och billiga, 180 kr gav jag för dem, inte riktigt den modellen som på bilden, mina är från Tiamo hos Scorett.

Sen blev det lite roligare shopping, var till Kicks först och köpte min foundation, Lancome's Color Ideal, skulle kosta 405 kr, men jag hade fått hem en kupong med 20%rabatt på valfri vara, plus att jag hade en 25krkupong så det blev billigt för mig den här gången. Drog iväg till Åhléns för att handla lite nya makeupborstar, de hade ju 20% rabatt på dem så det tyckte jag om, sen hade de extrapris på Aussie inpacking så jag köpte det också, hoppas att den ska vara lika bra som shampot och balsamet jag har från dem. Inte nog med alla extrapriser så hade jag en kupong på Åhléns också där jag fick 20% rabatt på hårvårdsprodukt, plus en kupong med 50 kr. Underbart billigt blev det för mig. Fick dessutom ett presentkort på 50 kr när jag handlade över 300. Det tycker jag om ;)

Sen bar det av igen mot Kicks för att köpa rengöring, de hade ingen på Åhléns som kunde hjälpa mig. Det blev Clarins rengöring och toner, får se om det kommer fungera på min hy och den blir utan finnar igen, precis som den bör vara.


Nu blir det att gå ut i solen igen, grilla lite och umgås med vänner. Hoppas er dag är lika fin som min!

Kommentarer
Postat av: Martina

Clarins grejer är JÄTTEBRA! Verkligen ett toppenmärke, helt klart min favorit när det kommer till rengöring och moisturizing.



Bra val!

Kram från Martina

2009-04-25 @ 17:53:47
Postat av: emma

fin blogg måste jag säga :) <3

2009-04-26 @ 16:43:30
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: Inthemake

Vilken bra shopping..:)

2009-04-27 @ 15:10:35
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0