Utdelningen är avgjord!

yes, en dag lite sent, men jag fick lov att rycka in på jobbet igår så jag hade inte tid att publicera något tyvärr!

Två av er har redan fått invite på mailen och tre saknar fortfarande.

De som får en invite till spotify är:

Karina T
Maia
Sofia
Veronica
Moonzanna


Ni som inte har lämnat mailadress kommer jag kontakta på er blogg så jag får den, svaras det inte så kommer turen gå vidare till nästa kommentar.

Grattis till er 5 och hoppas på bättre lycka nästa gång till alla er andra!

Kommentarer
Postat av: Moonzanna

ååå gud va skoj ! Tusen tack =)



JAg har lite dålig koll..men vad innebär det här nu da ?



du kan skicka den till min mail ovan.



Tusen tack igen =)

2009-04-10 @ 10:26:44
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

2009-04-10 @ 12:13:49
Postat av: Sofia

Tack så himla mycket!

sofia[email protected]

GLAD PÅSK PÅ DIG SÖTIS <3

2009-04-10 @ 12:14:34
URL: http://mittlivsomsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0