24 augusti är ett nytt kapitel...

Jag kommer tyvärr efter temaveckans slut att fokusera på mitt eget liv mer, och att lägga bloggen där den hör hemma, i hjärnans hobbyfack.

Självklart är jag så grymt ledsen över detta, det tar emot att säga det, men samtidigt så lättande. Min strävan efter att ge, alla er vanliga tjejer där ute, en stor inspirationsplats för era naglar, fyllt med enkla och lättföljda anvisningar till snygga designer. Nu har jag kommit en lång bit, jag har älskat varje minut. Men tyvärr har det tagit upp för mycket av min tankeverksamhet, för jag är trots allt en tjej som alltid vill nå toppen med allt jag gör, även med denna blogg och inspirationsplats.

Det är nämligen så att den 24 augusti inleds ett nytt kapitel i mitt liv, det är då jag börjar andra året på ekonomprogrammet i Borlänge, där jag snart, efter de två första kurserna, hoppar av. Den 19 oktober börjar jag läsa in Matte D och den 24 oktober ska det skrivas ett högskoleprov som jag måste nå toppresultat på.

Därför att hösten 2010 ska bli min höst, där jakten på stjärnorna påbörjas. Jakten startar på Handelshögskolan i Stockholm, där det är 20,0 i betyg, eller 1,9 på högskoleprovet, för att komma in.

Så den 24 augusti 2009 börjar mitt år som är fyllt av studerande och arbete, allt för att nå mina drömmars mål.

Den här bloggen, har varit ända sedan starten i januari 2009, mitt lilla skötebarn, min andra älskling och en fantastisk självförtroendeboost. Jag kan i dagens läge inte säga om jag kommer lägga ner helt, om jag tar en paus eller om jag kommer fortsätta lägga upp tutorials lite då och då, det är något som tiden får utvisa.


Jag vill tacka alla er, mina underbara läsare och inspiratörer, för alla era söta kommentarer, era önskemål och all den stöttning. Framförallt, tack för att ni har läst min blogg, att ni har tagit den till er som den inspirationskälla jag hoppades att den skulle vara. Utan er... vore den här bloggen ingenting, den hade inte kommit hit den är.

Tack så mycket!

Men glöm inte att vi fortfarande har vår temavecka att längta efter, jag är taggad och jag hoppas även du är det, även efter denna lilla bomb.

Kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Erica

Oh nooo!! Hur ska våra läsare hämta sig när två beautybloggare lägger ner? Nejmen skämt åsido.. Det kom väl inte som någon överraskning. Vi slutade på samma sätt :)

2009-08-18 @ 11:28:10
URL: http://lillrica.blogg.se/
Postat av: Josephine- Makeuponista

ÅH, vad tråkigt, men det är kul att du är så motiverad att nå dina mål, för det ska man vara! Hoppas att det går bra(såklart!), och att du har bloggen kvar som inspirationskälla =)

Kram!

2009-08-18 @ 15:31:53
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Anna

Tack för den tid som varit får man väla säga.. hoppas inte bloggen tas bort helt bara. Vore kul att ha kvar alla fina designer att inspireras av...

2009-08-18 @ 15:51:29
URL: http://amatory.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Verkligen synd att du ska avbryta, du har gett oss, eller i alla fall mig, mycket inspiration! Men du ska självklart gå din väg och jag hoppas allt går bra för dig!

2009-08-18 @ 17:01:30
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: EMS

OOOOOOOOOOH NEJ :(:(

2009-08-18 @ 17:38:34
Postat av: cazandra

Jag förstår att du vill satsa på studierna men tråkigt är det för du är otroligt duktig på det du gör. Vore ju kul om bloggen fanns kvar och du kunde skriva enbart när du har tid och lust :)

Men annars så lycka till med studierna dina :)

2009-08-18 @ 18:58:32
URL: http://cazandraaa.blogg.se/ytaaa
Postat av: Jessiica

Jag tycker du gör helt rätt! Är det något man verkligen vill då ska man satsa 100% på det. Och jag säger som de andra, jag hoppas att du kommer ha bloggen kvar iallafall. Så man kan klicka in och inspireras av dina kreationer! Lycka till! :)

2009-08-20 @ 13:16:59
URL: http://iminfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0