Du hänger väl på?

Imorn börjar som sagt temaveckan här på Naildesign och hos Sara, och visst ska det väl bli spännande? Jag ser då verkligen fram emot att se Saras naglar och såklart er allas designer! För visst hänger du väl på? Åtminstone några dagar?

Ska samtidigt passa på att lugna er mina underbara läsare som verkade bli lite halvt förtvivlade när jag sa att jag lägger ner, jag kommer INTE ta bort bloggen helt och hållet. Självklart så kommer den ligga kvar, på precis samma plats, med alla designer jag hittills gjort och publicerat. Så ingen fara med det.

Och för dig som vill vara först med det senaste (om det blir nya tutorials framöver) så finns jag även på youtube (det är därför det alltid är engelsk överssättning i bildspelen, amerikanerna blev som galna när de inte förstod vad jag skrev), och där kan du prenumerera på mina tutorials. Mitt användarnamn där är tesoja, så sök på det och sen ska det finnas någon knapp där det står prenumerera.

Sååå... until tomorrow, ha det gött!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag tycker du gör rätt som satsar på ditt eget liv. Det ska du aldrig be om ursäkt för-och bloggen kommer ju att finnas kvar som inspiration.

2009-08-23 @ 22:31:03
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: CrimsonAnna

Jg glömde skriva i förra inlägget att det bl.a är din förtjänst att jag återfått inspirationen att överhuvudtaget måla naglarna.

2009-08-23 @ 22:32:44
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0