100 kr rabatt på halens!

Just nu sitter jag och är överlycklig! Har letat så länge efter ett par perfekta gladiatorpumps. Letat i varje skoaffär i min stad, i alla skoaffärer jag hittat på internet. Mja, till och med blocket och tradera. Men inte har jag hittat några.

Idag... idag kom höjdpunkten. Jag letade mig in hos Haléns och kikade på skor. Döm om min förvåning när jag hittar de perfekta skorna där! Jag är kär!


Förstår ni varför jag är kär? De finns även i grått och kommer dessa passa bra och vara snygga så kommer jag nog beställa dem också. Det gick lite snabbt när jag beställde nämligen så det blev de svarta eftersom jag då vet vad jag får typ.

Vill dessutom tipsa er om en rabattkod jag fann när jag letade runt lite. Handlar du dessa skor eller något annat för över 300 kr kan du skriva in koden 1100 som gör att du få 100 kr rabatt. Så dessa skor fick jag för ynka 249 kr istället för 349.

Mums! Klickar er in här nedanför så kommer du direkt till deras webshop och kan shoppa loss. Det här fönstret stannar uppe och du kan lätt trycka in rabattkoden!




Kommentarer
Postat av: Elin

Tur det:D hehe då kanske jag klarar muig!

2009-02-25 @ 17:40:14
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0