Abstrakt konst

Idag var det dags att ta bort mina älskade UrbanTiger. De blev nog mina favorit som jag gjort någonsin. De blev verkligen speciella för mig.

Hur som haver, idag är de borttagna och ersatta med Tantalize me och abstrakt konst med två blommor.

Blev lite amerikanskt nästan, mest på grund av att det blev mycket design. Vi svenskar är ju ofta att vi ska vara lagom och har men en väldigt detaljerad design så tar man den på bara en enstaka nagel oftast. Men som jag skrev i föregående inlägg så vill jag gärna stå ut ur mängden så det blev på alla naglar. Nöjd blev jag faktiskt. Förutom blommorna som blev lite halvdana, men det syns inte tack vare den abstrakta konsten ;)

Häng kvar så får ni se min nya design och tutorial till den snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0