Dagens shopping

Nu har jag äntligen hittat tillbaka från stora staden (eller den ganska så lilla...), har även hunnit med en lägenhetsvisning åt mamma som ska flytta tillbaka till Sverige igen.

Jag har rusat runt i var och varannan butik idag tror jag. Har hittat mycket fint och insett att jag faktiskt kan börja handla tröjor igen tack vare lite viktnedgång. Så två basictröjor fick följa med mig hem, en grå/svart med rosett på från H&M och en korallfärgad 3/4ärm från VeroModa.

Sen var jag ju även ute efter en klänning som jag kan använda på fredag. Hittade en på GinaTricot som funkade. Svart med ett vitprickigt skärp till. Lite... vad kallas det? Ballongmodell? Ah, kjolen var iaf lite utstående från överdelen om du förstår vad jag menar? Sådär som alla klänningar ser ut numera. Den var riktigt söt, men jag är inte säker. Än så länge är den undanhängd i deras garderob så om jag vill så kan jag gå och köpa den imorgon.

Efter klänningsjakt kom det roliga igång!

1 nagellack från H&M i färgen Sophisticated Susanna, korallfärgat.
1 ögonskuggspalett med skimriga skugggor från HelloKittykollektionen.
2 st penslar från MUS, en vanlig och en blendingbrush
1 st ögonskuggsprimer från MUS
1 mousseögonskugga från Rimmel
Ett halsband från Ur&Penn (rea)
3 armband från U&P (rea)
2 örhängen från U&P (rea)

 

Kommentarer
Postat av: Tina

Visst är det roligt att shoppa massa småsaker. :) Ingen bild på klänningen?

2009-02-25 @ 22:39:06
URL: http://tinapyrro.blogg.se/
Postat av: therese löfstedt

Du är utmanad gå in på min blogg och läs mer! Kram

2009-02-26 @ 00:07:05
URL: http://thereselofstedt.blogg.se/
Postat av: Tina

Ah okej men det låter snyggt. Men ballongklänningar brukar göra så röven ser större ut. Jag vet har en själv. :P



Tack! Nej den var sån från början men den satt inte bra på mig den var helt lös och bara hängde. Så hon kortade av axelbanden bara. :)

2009-02-26 @ 10:38:48
URL: http://tinapyrro.blogg.se/
Postat av: CrazyNails

Nagellacket måste jag bara ha!

2009-03-01 @ 13:20:07
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0