Inspiration nageldesign

Sitter här vid datorn och letar efter lite fakta om nageln och samtidigt försöker jag hitta lite inspiration.

Hittade faktiskt en sida som har både en webshop och lite tutorials hur man kan göra snygga designer på naglarna.

Dock tycker jag webshopen är lite dyr, eller grejerna de har är något dyra (beror väl på vad man jämför med också). Dock så hittade jag några riktigt fina stickers som skulle vara nice att göra design med.

från nagelgrossisten.se Tänk så fina de här skulle vara, göra en french med eller vad som helst. Animalprint är så lääckert! Detta går ju även att göra själv, men lite klurigt. Hade i alla fall tänkt försöka mig på att göra det själv någon gång framöver. Det blir en väldig utmaning!

Designerna de har på sin sida hittar du om du klickar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0