NYX GlitterCreamPalette

Fy farao vad jag hatar den just nu. Är så frustrerad!

Nu har jag stått i ca 45 minuter och lagt skitsnygg make. Bl.a med GlitterCream från NYX. Märker dock när jag ska lägga på mascaran att detta var kanske inte så bra. Krämglittret har redan (!) börjat vecka sig!!!

Hur blir det då om några timmar och efter ytterligare någon timme på dansgolvet?

Nej den är ratad och jag måste BÖRJA OM!! Usch irriterad man kan bli på något så simpelt... Vad ska jag nu använda liksom?

För att spä på irritationen ytterligare så har jag ju såklart ingen sminkborttagning hemma! Varför har jag inte någon sådan hemma för?! Tur är att Älskling kommer hem om ca 20-30 min och har varit på ICA då så han får köpa sminkborttagning. Hoppas bara att inte alltför mycket folk hinner komma innan dess. Halva mitt ögonlock är rött (har dragit bort krämen med hjälp av en tops nästan allt försvann :S) och halva är svart. Jag är snygg! Eller inte...

Så ett tips... använd er NYX GlitterCream till något annat än ögonlocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0