Lee Staffords Bling Serum

Jag testade ju Lee Staffords nya Blingserum i helgen. Det jag testade var den för brunetter.

Applicerade det först på fredagen efter duschen, precis som det står, på handdukstorkat hår för att sedan blåsa det torrt.

Detta gjorde jag, men tyckte inte riktigt det räckte med "walnutsize" för mitt hår. Jag har för er som inte vet, väääldigt mycket och väldigt tjockt hår. Så jag fick ta lite mer för att ens se att det fanns glitter där någonstans i håret.

Sov med det i till dagen efter. Då hade mycket av glittret försvunnit, så jag antar att det inte är meningen att man ska sova med det ;) Men jag vill inte behöva tvätta håret samma dag som jag ska partyfixa mig, blir så svårt att göra något med det då.

Så dagen efter hade jag i lite extra, det skulle smootha ut håret och ge det glitter och glamour. Självklart blev det glitter nu! Ett väldigt fint glitter, inte sådär stora glitterkorn som man kommer ihåg från när man var barn och gick till frisören och fick grönt och glitter i luggen. Detta glitter var väldigt lätt och smälte in fint.

Glittret i den för brunetter var något kopparfärgat. Ser nog sjukt snyggt ut på brunetter, men på mig som är svarthårig så tror jag nog nästan att den för blondiner skulle vara bättre, just för att få till den lite kallare tonen som svart har.








Lee Staffords BlingSerum för brunetter:

+ små glitterkorn
+ lättapplicerat
+ blir ej "fettigt"
+ fin färg för brunetter

- färgen är för varm för mig som kall svarthårig.
- håller sig inte till dagen efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0