Traderafynd

Som jag berättade innan så hade jag ju fått flera paket idag. Dels tidningen från Nagelbloggens tävling, sen ett par kängor från Tradera och tillslut, ett litet kuvert fyllt med härliga grejer!



   

Jag fick alltså hem några stickers som liknar spetsband och liknande. Ser verkligen fram emot att få testa dem. Sen hade jag även köpt ett med orange/gula fiskfjäll (inte riktiga...) och en burk med gul/gröna snäckskal. Detta kommer bli så coolt att få med i naglarna, lär nog öva lite först bara så jag får det fint. Sen köpte jag även ett hjul med 1200 rhinestones i olika färger. Har verkligen saknat sådana och de finns inte att få tag i här i Falun, de som finns är från Viva la Diva som är ca 10 st för 45 kr. Med detta fick jag 1200 för ca 80 kr!

Prisvärt och bra! Detta hittade jag hos Ditte på Tradera. Finns även många andra som säljer sådana här saker, så gå in på Tradera, välj kategori kläder och sedan Skönhet. Mycket kan man hitta där, annars så klickar du dig vidare in på Manikyr.

Lycka till och hoppas du hittar något prisvärt och roligt på Tradera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0