Utmärkelse!



Åh blev så glad när jag fick en utmärkelse av CrimsonAnna! Detta är faktiskt min första, och det känns väldigt speciellt!

Med denna utmärkelse så skulle man även lista de 5 sakerna man inte kan vara utan, några av dessa kan ni säkert redan lista ut ;)

1. Min underbara pojkvän som står ut med mitt lackande hit och dit, som säger åt mig när jag faktiskt borde sluta hålla på med datorn och sitta och mysa med honom en stund.

2. Mitt svarta nagellack från Viva la Diva som är sååå fab med att man endast behöver ett lager för att få det riktigt täckande. Me like!

3. Vännerna som alltid stöttar

4. Lax, för det är ju verkligen det godaste jag vet!

5. Min mamma, som alltid finns där.

Detta var mina små "inte-kan-vara-utan"

Självklart vill jag ju nominera några härliga bloggare jag med!
Dessa får bli:

Sminkan med sina härliga sminkningar och naglar

Jennielee som har det vackraste och finaste hemmet jag sett!

Nagelbloggen som är så grymt duktiga på att göra naglar.

Duracellmamman som aldrig tappar sin charm, som alltid inspirerar mig till att göra även denna dagen till en bra dag

Sofia som har flyttat från vår lilla stad för att testa lyckan i den största staden. 


Tack så mycket för denna CrimsonAnna!

Kommentarer
Postat av: Karin

FAAN..va du e söt...puss puss puss

2009-01-26 @ 23:38:52
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Åhh TACK för den fina utmärkelsen!! Så glad jag blir!! Ska genast skicka den vidare!!



Massa kramar!!!

2009-01-26 @ 23:48:35
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: Sofia

Tack så mkt. Vad glad jag blir. Va fin din nya blogg är. =) Roligt med nån man känner som skriver mkt om en specifik sak. Hur gåre för dig i plugget? Andra terminen nu va? Hoppas allt är bra. Tror min mamma ska hälsa på din mamma i Spanien. Slätta-tanterna, haha dom är roliga dom där. Pussssss

2009-01-27 @ 00:28:39
URL: http://mittlivsomsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0