Kanske man blir med på tv?!

Ohoo, igår var det jobb för hela slanten, vi var jättemånga kassörer på ganska lite kunder, så jag gick och frågade om jag kunde göra något annat. Jajamän, det fanns grejer att göra, det var bara att börja fronta alla våra varor i hela stormarknaden. Anledningen? Jo siddu, idag någon gång kommer nya "ensamma mamman som söker" och ska handla hos oss medans hon blir filmad.

Självklart måste vi ju ha en spotless butik då!  Har inte en aning om när hon kommer, men jag antar att det måste bli på dan när det inte är så mycket folk där. Jag börjar dock inte förrän 17.30 så det blir nog inte att träffa någon ensam mamma under mitt pass, men lite kan man väl få hoppas? Skulle vara så häftigt att få se hur det fungerar på en tv-inspelning.

Förresten kom jag på en till sak med tv-inspelning! Om två veckor ca måste ni kolla på Ernsts program (vad nu det heter). Han har varit ute vid min stuga och byggt en bastuflotte (inte åt oss, men åt en annan i byn). Tänk vad spännande att nu får ni se både var jag jobbar och vart min sommarstuga ligger.

Nu ska jag iväg till Vägledningscentrum och försöka få svar på mina frågor. Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0