Andras versioner av mina designer

Nu är jag hemma från min dag i Uppsala som jag har spenderat med min bästa vän som nu åker till Norge över sommaren för att jobba och sedan åka till Nicaragua för att plugga och läsa spanska. Sjukt trevligt hade vi och Uppsala är en väldigt fin stad!

Men nu till nageldelen för idag:

Här kommer två läsares naglar som har blivit inspirerad av mina designer. Jättekul tycker jag när ni visar upp dem i bloggen och för mig.


Först ut är Vanja som gjorde en blomma inspirerad av Sommarens Röda.
(Klicka på bilderna för att komma till deras inlägg)







Sen har Sara gjort ännu mer naglar inspirerad av designerna här på Naildesign, här är hennes version av mitt test med rhinestones





Vill du också synas här hos mig på Naildesign? Lägg då gärna upp ett inlägg i din egen blogg där du visar upp dina naglar och även länkar att inspirationen kommer härifrån.
Kommentera i min blogg och hänvisa till inlägget du skrev eller maila bild och länk till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

snygga, tyckte bäst om Saras :)

2009-06-16 @ 21:24:03
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Vilhelmina

Haha åh, jag försökte göra en variant av det sommarröda också, men det gick ju bara SÅ dåligt för mig! XD Tandpetaren vägrade dutta och diagonalen blev sned och min vänsterhand är inte i närheten av så bra på det här som min högra... haha, antar att man får öva + eventuellt köpa en liten pensel?



Måste verkligen ta bort det här innan imorgon, ser ut som att en treåring målat mina naglar! (Förutom att jag inte kom utanför kanterna faktiskt, go me!)

2009-06-17 @ 14:24:09
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg
Postat av: Heidi. die Nagelhexe

oj så fina naglar du gör! Har skrivit ut en massa som jag ska pröva tack för dina "så här gör jag "filmer



Heidi

2009-09-23 @ 12:50:59
URL: http://nagelhexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0