Gratis nagellack?

Godmorgon alla sötnosar!
Underbar morgon att vakna till, klarblå himmel, sol och en hals fylld med torrhosta. Jepp, jag är sjuker, vart det snart en vecka och det vill inte ge sig. Suck...

Men! För att åtminstone hylla solens strålar lite så tänkte jag tipsa om ett tidningserbjudande jag hittade i förrgår. Jag är en liten nörd när det gäller erbjudanden och allra helst från tidningar. En del av mitt smink kommer faktiskt från sådana erbjudanden. Den här gången hittade jag på Pret-ty's forum att Elle har ett erbjudande om 6 tidningar plus Essie's 2009 Neon Collection, för endast 149 kr!!! Hallelujah!

Jag skickade såklart in namn och adress på en gång när jag såg detta. Bara ett lack från Essie, kostar i Sverige runt 100 kr, så detta är ett kap.

För att komma till erbjudandet klicka på bilden. Sedan kommer ni få beställa hos Allers Förlag och de har även ett till erbjudande, lämnar du din mailadress så får du en gratis valfri(nåväl, du kan inte välja ytterligare nummer av elle, men väl ett annat magasin) tidning.
 
För att få din gratis tidning så finns det under kvittot på din beställning, en banner som det står någonting liknande med "få din gratis tidning" Klicka där så förstår du resten.



Kommentarer
Postat av: Makeuponista

Tack för tipset, dock har jag redan klickat för mycket denna månad, dessa två lockades jag av:



http://hst.tradedoubler.com/file/118739/glamour.html

http://www.veckorevyn.com/erbjudande/bloglovin/



2009-06-09 @ 10:44:59
URL: http://Makeuponista.wordpress.com
Postat av: Viveka

Föll som en fura! Tack för tipset!

2009-06-14 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0