Ny skogsbrand

Söndag..... söndag.... en helt onödig dag... en ganska tråkig dag...

Men jag har livat upp den lite genom att måla nya naglar, som förhoppningsvis håller lite längre än gårdagens ;)

Satt och kollade igenom mina gamla tutorials för ett tag sedan och märkte att flera av dem skulle behöva uppdateras, så därför körde jag igång med det idag. Först ut att uppdateras är Skogsbrand, bilderna i den tutorialen är lite suddiga och mörka, därför tyckte jag att det skulle vara bra att fräscha upp den lite.

Sagt och gjort, uppdaterade med lite nya färger (eller tja, jag la till en gul istället för bara orange och röd) och även ett flakeslack över för att visa glöden från branden.

Ganska snyggt blev det och det är en ganska lättgjord design som inte tar allt för mycket tid att göra. Den är heller inte så pillig som vissa andra designer är.

Jag tror ni kommer tycka om den sen när jag är klar med videon och ni kan se det färdiga resultatet. En mycket användbar manikyr, väldigt rockig. Me like

Hinner tyvärr inte ladda upp bild nu, måste slänga på ansiktet innan vi ska fara iväg till Kupolen, älsklingen ville komma ut från lägenheten lite.


Kommentarer
Postat av: claudia

hemskt!

älskar dina naglar!

2009-06-14 @ 18:40:36
URL: http://claui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0