Tack för att DU läser!

TACK! för att just DU läser min blogg! Det är så kul att ni är fler som hittar hit och faktiskt verkar tycka om bloggen. Eftersom jag tycker om er så vill jag gärna veta lite mer om var och en, så lämna gärna en kommentar här i inlägget där du:
- berättar lite om dig själv (typ ålder, hur du hittade hit, vad du gör på fritiden etc)
- vad du tycker om med min blogg
- vad du inte tycker om
- vad du skulle vilja se mer av (nagelnyheter, nagellacksswatches (där man visar upp nagellacket och berättar lite om det), smink, sminktutorials, nageltutorials etc)

Så hjälp mig gärna att lära känna dig och samtidigt förbättra bloggen genom att kommentera! Var inte rädd att kritisera.

Som tack kommer jag skicka hem en överraskning till en av er som hjälper mig bäst. Så bifoga mail så jag kan maila om adress. Erbjudandet står till på söndag 28/6 12.00


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag prenumererar på din blogg och hittade hit via en tävling för ett tag sen. Jag är själv 24 år, bor i Umeå, har en son på 15 månader och är ensamstående på heltid. Jag bloggar också, och om mitt liv som ensamstående mamma och våra dagar. Uppdaterar flera gånger dagligen med bilder, text och ibland en videosnutt :)



Det jag gillar bäst med din blogg är att du är varierande med text och bild.. Det blir liksom aldrig tråkigt och enformigt. Och dina tävlingar är ett stort plus också :)



Det jag gillar mindre är att texten är lite liten.. Kanske bara är jag som tycker det, jag vet inte. Men ja, jag tycker den är lite liten.



Jag skulle vilja se lite mer av sminktutorials, för jag är ingen nageltjej :)

2009-06-26 @ 09:05:47
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Makeuponista

Sv: Jag håller på att ubilda mig till MUA och nagelteknolog. Går en treåring gymnasielinje med inrikting Stylist. :)

2009-06-26 @ 10:01:37
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: nathalie

nathalie heter jag, är 18år från västerås. Bloggar om allt som hör till min vardag. jakten på ett jobb som jag nu fått. jag hittade din blogg när jag gick igenom bloglovin för att hitta just en blogg som din, och jag fastnade för den så lade till dig påengång då jag tycker det är kul med naildesigner och allt som hör till :)



jag tycker att din blogg är bra, du skriver bra, du visar upp bra bilder. ja, hehe. jag har ingenting att klaga på förutom att jag vill se mer tutorials. förstår om du kanske inte har tid jämt men mer, mer mer :D kan inte få nog. hehe!

2009-06-26 @ 11:22:53
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/
Postat av: sara

Jag heter Sara! Fyller 17 nästa månad, hittade hit genom bloglovin! På fritiden är jag med vänner, målar naglar, klipper osv. Utbildar mig till frisör, smink och naglar är även ett väldigt stort intresse.



Jag tycker att din blogg är väldigt bra! Får hur mycket insperation och ideer som helst! Dock så skulle jag vilja att du uppdaterar mer, men jag förstår ju själv att det är svårt då man jobbar och inte har tid att måla naglarna osv varje dag!



Jag skulle vilja se mer av sminkningar, tutorials av smink och naglar. Det skulle vara jätte roligt! :)



Tack för en bra blogg! :)

2009-06-26 @ 11:37:29
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag heter Erica o är 13(snart) år. Bor på västkusten och har just nu sommarlov. Bloggar om naglar, skönhet o smink :)



Jag hittade din blogg via PRET-ty o har följt dej ända sen du startade. Det jag gillar bäst är att du förklarar väldigt, väldigt bra, du gör tutorials för personer i alla åldrar, till alla smaker och jag vill inte ens tänka på hur mycket tid du lägger på din blogg. DU verkar vara ödmjuk, ambitiös och mycket snäll person :D



Men lite - har jag med ;) Nu när jag sitter o kommenterar så ser jag att din meny har hoppat ner en bit... Är det så det ska va eller är det bara jag som tycker det är konstigt?? (F.ö är din nya design gryyyymmm!!!!)



Jag tycker bestämt att du ska utöka dina länklistor till minst två olika kategorier. En med butiqs o en med andra bloggare.



Och jag tycker att istället för att blogga en dag: två bloggningar, andra dan: 0 bloggningar. Gör istället så att du skriver två inlägg första dan och spara det ena som utkast o publicera det nästa dag :) Jämnare bloggning och lite att läsa varje dag!



Eftersom du är min nailguru så villl jag gärna att du visar nyheter i nagelvärlden då jag är väldigt dålig på att ha koll på just detta!



Grna lite sminktutorials med.. vore riktigt kul då du (??) kanske inte har riktigt lika mycket kunskap inom detta?(?) O isåfall så vill jag gärna se hur du utvecklas inom detta.



Så.. det var lite av mina önskemål ;)



KRAM!

2009-06-26 @ 11:53:16
URL: http://beautybaby.blogg.se/
Postat av: Cazandra

Hejsan hejsan.

Cazandra heter jag och är 16 år, hittade hit genom en annan blogg som skrivit om din fantastiska tävling som jag såklart ville vara med i, sen att bloggen var jätte bra och att du gör så otroligt fina nageldesigner gjorde att jag stannade kvar.

Jag gillar det du skriver i din blogg, och som sagt alla nageldesigner du gör är underbara, skulle vilja se fler om du har tid, jag vet själv att det blir jobbigt efter ett tag, men det är roligt att läsa. Skulle också tycka det va roligt om du tipsade om olika lack, metoder och andra nagelprodukter, liksom det du använder dig av. Men jag gillar det du skriver så keep up the good work ;)

2009-06-26 @ 13:58:19
URL: http://cazandraaa.blogg.se/ytaaa
Postat av: Caroline

Hejsan, jag heter Caroline, är 18 år och driver själv en beauty blogg så därför älskar jag att läsa andras. Din blogg hittade jag via bloglovin' ganska nyligen. Jag fastnade för din nageldesgin, så troligt kreativt och inspirerande! Älskar dina nageltutorials, mer av dom! :D

2009-06-26 @ 14:53:51
URL: http://ljusterdal.blogg.se/beauty
Postat av: Kira

Vore kul om du drog upp lite om naglvård? Jag bet på naglarna tills jag var ca 14, och sedan jag slutade har de varit rätt fina hela tiden, men nu kryper "smillinjen" längre och längre ner. Vad gör jag för fel? :( Börjar bli rädd att de ska lossna från fingret..



Jag är 18 år, och jag älskar din blogg! Vore också kul om du kunde visa lite budget varianter på allting, inte lätt att leva på studiebidraget om man vill ha snygga naglar..

2009-06-26 @ 15:08:28
URL: http://isureamhardtobeat.blogg.se/
Postat av: emelie

jag heter Emelie och jag läser din blogg för att du gör så snygga nageldesigner och det tycker jag är det roligaste med din blogg!



och det skulle vara kul om du kunde tipsa lite om nagellack, hu dom är och hur dyra dem ä rosv



//emelie

2009-06-26 @ 15:33:13
URL: http://gayfishes.blogg.se/
Postat av: Antonia

Jag är 18, fyller 19 i juli, och jag gillar att vara med mina vänner på fritiden, och älskar att sjunga :) Jag hittade hit genom din Goodiebag tävling, och sen så har jag liksom fastnat :)

Jag gillar hur du skriver och jag älskar att du gör tutorials och sånt, jag älskar allt som har med naglar och göra, men lägger aldrig ner tid och är för fattig för att försöka mig på något mer avancerat än att blanda ihop mina egna färger ^^ så mera sånt! Mera tutorials, tips och annat som du redan fixar så bra! :)

Och jag kan väl inte direkt säga att jag tycker illa om något, så där får det bli blankt :P

2009-06-26 @ 16:02:48
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag är Mari och jag bor på Österlen tillsammans med sambon och våra katter. Jag är 37 år ung ;) Jag hittade hit av en ren slump. Kommer inte riktigt ihåg vems blogg det var jag hittade dig på. Minnet mitt är taskigt ;)

Jag tycker att du har en kanon bra blogg. Älskar att pyssla med mina naglar, men tyvärr så blir resultatet inget bra. Så dina tips och idéer tar jag emot med tacksamhet.



Kram Mari

2009-06-26 @ 21:28:25
URL: http://marimanfredsson.blogg.se/
Postat av: ingegerd

hej!!!jag heter ingegerdoch är 31år, och bor i värnamo,med sambo och två katter,som få vara med i bloggen oxå!Jag har väl alltid gillat att måla naglarna men det är först nu som det har kommit igång!!

kommer inte ihåg hur jag hittade dig,men du är duktig på att blogga,gillar din sida och jag gillar dina tutorials så fler sådana=)

ha det så gott!!

2009-06-27 @ 10:00:24
URL: http://nicecandylife.blogg.se/
Postat av: Natalie

Natalie, 20år bor i Borlänge och på fritiden läser, skriver, ritar och målar jag. Jag hittade hit genom mer-trafik tror jag? Och la sen till dig på bloglovin :)



Det jag gillar med din blogg är insperationen jag får av dina genomgångar m.m. Det är inget jag ogillar med bloggen. Mer nagel designs och smink designs :)



Vet inte om jag har något mer att tillägga. Underbar blogg! Ha det underbart! Ps, skulle du kunna göra en nageldesign med temat Peace & Love någon gång? Vore roligt nu i festival tider :)

2009-06-27 @ 13:12:35
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0