Work work work

Godmorgon!

Vaknade för en timme sedan av att älsklingen var försenad och jag skulle skjutsa honom som vi kom överens om igår när han satt och drack whisky till tre på natten. Haha underbart när killen lägger sig bredvid en, när man har somnat, och stinker av whisky! Men han ska väl få ha roligt han också.

Idag börjar jag klockan 12 och slutar 22 så det blir tyvärr ingen mer uppdatering idag, mitt arkiv är uttömt och det jag hade i gömmorna som bilder har flugit sin kos efter omformateringen av datorn. Jippiekayay!

Men efter imorgon är jag ledig några dagar igen, helt wonderful! Dessutom tror jag att mitt paket från h2t kommer snart, igår lämnade den tullen i Sverige, så kanske idag eller måndag. Åh inte en dag försent! Mina överlack och underlack börjar sega ur fullständigt.

Dags att dra nu, men vi syns imorn!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Ja har också jobbat inom handels så jag vet inte om det är därför man blir extra irriterad när man inte får någon service... Känns så himla oförskämt tycker jag, särskilt om det är i en butik man handlar ofta.

2009-06-26 @ 12:59:58
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Makeuponista

Haha, du kan ju fråga om du får gå om gymnasiet xD

Det är en jätterolig utbildning. Nu i höst ska vi börja med att gå igenom all makeup och börja bygga naglar, så det kommer att bli skitkul =)

2009-06-26 @ 13:09:40
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: ­-Milly-

Fin blogg du har!

allt bra med dig idag?



Jag la till dig på bloglovin'

gör gärna detsamma om du tycker om min blogg :)



Kram!

2009-06-27 @ 20:34:18
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0