Har du testat någon av mina designer?

Det är så kul att fler och fler börjar hitta hit. Och det absolut roligaste är när ni använder er av inspirationen och de tutorials som jag lägger upp.

Så jag tänkte att när du eller om du gör en design på dina naglar som är inspirerad härifrån så får du väldigt gärna ta en bild på din design, lägga upp den på din blogg och sedan kommentera hos mig så jag får se, eller att du mailar bilden till [email protected]. Vill du så lägger jag gärna upp bilden i min blogg och länkar till din blogg.

Detta är ett stående "erbjudande", jag vill ju så gärna se vad ni har gjort! Så maila och kommentera!

Förresten så håller jag just nu på med en design som jag gör med endast hjälp av tandpetare, sådant som ni alla har hemma antar jag så denna kan ni alla göra, garanterat :D

Kommentarer
Postat av: B-B

Jag har allt försökt med både Pusselbitarna och hjärtana. Men mina pyttesmå nails ville inte det ;)

2009-03-23 @ 20:29:16
URL: http://beautybaby.blogg.se/
Postat av: Elin

Superbra att du gör något med tandpetare:P jag försökte göra något från din design en gång men lyckades väl inte så bra

2009-03-23 @ 21:10:09
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: sminkjante

Jag tittar ofta in för inspiration men jag har väl inte provat någon design rakt av.

2009-03-25 @ 14:10:13
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Heidi & Moore

Tack för dina bilder och så tydliga "så här gör du"-bilder. Lovar att skicka tillbaka bilder när jag kommer igång.

2009-03-27 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0