NOTD ChinaGlaze CoralStar

Under min lilla tentaperiod nu så har jag inte haft tiden att göra något avancerat med mina naglar så den här gången blev det en NOTD med ChinaGlaze CoralStar. Pimpade upp den med lite guldglitter. Ser verkligen inte snyggt ut på bilderna, men på långt håll så är det faktiskt lite gulligt och känns lite princessigt.

ChinaGlaze Coral Star NOTD  ChinaGlaze Coral Star NOTD  ChinaGlaze Coral Star NOTD

Dessa är tagna i dagsljus. Det var ett väldigt tacksamt lack, om än lite rinnigt. Jag är en sådan som tycker om när det är något tjockare. Efter två lager var det iallafall täckande och det är det som räknas. Om ett lack kräver fler än 2-3 lager då är det ett lack som definitivt hamnar längst back i hyllan hos mig, men så var inte fallet med detta.

ChinaGlaze Coral Star NOTD  ChinaGlaze Coral Star NOTD  ChinaGlaze Coral Star NOTD
 Bilder i badrumsbelysning.
Färgen på detta lack är underbart, precis den typ av korall som jag är lite förälskad i just nu. Detta slår H&Ms Sophisticated Susanna. Jag får en känsla av att det finns guld i färgen, säkert inte så det är, men fick en sådan lyxig känsla av den här färgen så jag lade på lite guldglitter.

ChinaGlaze Coral Star NOTD  ChinaGlaze Coral Star NOTD  ChinaGlaze Coral Star NOTD

Skitfult här på bilderna men på håll så är det helt okej. Det är alltså så här det slutar när en nageldesignjunkie som jag inte har tillräckligt med tid för att göra något riktigt.

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Väldigt fint lack!

2009-03-06 @ 19:11:15
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0