Slött med inlägg

Det är verkligen ingen bra idé att göra som jag, kombinera en blogg med nageltutorials, jobb och plugg... Därför är det just nu lite segt här, har precis börjat jobba uppe på Citygross och så fick jag lov att göra omtenta i Marknadsföring eftersom jag inte orkade råplugga inför den förut.

Men håll ut, jag fortsätter göra nya naglar och fotograferar processen, så fort det lugnar ner sig för mig eller när jag känner att jag har tid så kommer det komma upp nya roliga grejer.

Medans jag är osocial och pluggar stenhårt härhemma så tycker jag att ni kan ta er en titt i min länklista långt ner till höger. Där har jag samlat några av mina favoriter när det gäller onlineshopping, nagelbloggar och andra skönhetsbloggar.

Hoppas snart vara på bloggbenen igen!


Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Vi väntar på dig! ;)

2009-03-31 @ 16:56:55
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Karin

Nää kom så drar vi Alexyndra...hi hi hi

2009-03-31 @ 18:22:41
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0