Urla(c)kad

Satt och målade naglarna i eftermiddags, himla missnöjd blev jag och känner mig lite urlakad på inspiration just nu. Vill komma på något nytt och spännande, i och för sig har jag ju massa på lager som jag inte har gjort än och visat er. Kanske borde testa en av dem här i dagarna...

Hur som haver så kom jag iallafall fram till en grej när jag testat 2waypen att de "smala" penslarna var inte så smala. Riktigt svåra att måla fina streck med så som jag har gjort på många andra designer. Fast pennan kan nog komma till nytta någon dag.

De nya lacken var också lite sisådär. Vissa fick jag lov att slänga för de var HELT igentorkade. De flesta lacken var alldeles för tjocka så lär köpa på mig en thinner innan jag försöker mig på dem igen. Hittade iallafall ett glitterlack bland dem som var helt fab, har den ovanpå designen på tummen just nu och det blingar riktigt tjusigt.

Så kan det gå, man måste ju chansa lite ibland, eller hur?

Kommentarer
Postat av: elin

Tack:D ja, kanske det. Måste köpa in mycket fler lack!:P Vad pluggar du föresten??=)

2009-03-16 @ 20:44:29
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0