ManGlaze-besvikelse

Mja, tyvärr får jag nog uppdatera mitt tidigare utlåtande om ManGlaze Death Tar...  Första dagen är det helt SANSLÖST snyggt, men nu en dag och två dagar efteråt så är det inte alls matt längre... Nu är det nästan som vilket lack som helst, kanske något mattare.

Vanliga lack blir ju oftast lite mattare med tiden, men manglaze gör tvärtom, blir mer glansigt.



Jag vet inte om det syns på bilden särskilt bra, men jag målade om pekfingret för att jämföra. Tänkte ju först att det kanske var jag som hade uppfattat det fel från början. Men nej, det blev faktiskt ganska stor skillnad.
Nu är det dock dagen efter jag målade pekfingernageln och pekfingret är nu lika glansig som resterande naglar igen...

Så... lite besviken är jag, men det är KLART värt att ha detta lack i sin kollektion. För tänk va snyggt det är den dagen som det är riktigt matt. Sen resterande naglar är det ju bara att ha det som ett vanligt svart lack med skimmer i. Inga fel överhuvudtaget.

Så allt som allt så är jag nöjd med lacket, men lite besviken över att det matta resultatet inte varade.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ah jag måste med sitta inne idag:(.. jävla skit!..

2009-04-12 @ 15:35:25
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: Inthemake

Det är ju så sjukt snyggt, men va underligt att det blir glansigt när det slits?

2009-04-15 @ 13:27:54
URL: http://inthemake.se
Postat av: Elena

Ha ett matt överlack hemma kanske? Då är det bara att smeta på dagen efter :) Värsta smart jag är ;)

2009-06-19 @ 10:30:03
URL: http://stiftprinsessan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0