Vinst från Karin

För ett tag sedan så vann jag ju tre olika ark med nagelstickers. Idag tog jag mig lite tid för att göra det som jag hade sett framför mig, Tokyoinspirerade naglar! Det är extremt och det är svårburet och du kan definitivt inte stoppa händerna i byxfickorna, men ändå så är det så magiskt häftigt med Japansk nailart.

Tyvärr har jag inte så mycket extrema saker att sätta på, men det blev iallafall lite rhinestones (eller mycket) och godisstickers! Jag är faktiskt riktigt nöjd, även om det inte blev så extremt som jag ville, men det är en svensk extrem iallafall!

 Bilder lägger jag upp senare ikväll när jag har pluggat klart för dagen. Jag hatar att vara såhär osocial och bara sitta och plugga dagarna i ända... Usch och fy för Kotler säger jag bara! (jag kommer definitivt inte välja marknadsföring som inriktning det tredje året..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0