Dagens djur: Fågel

Lite sent idag också, har jobbat från 12 till nu och innan var jag iväg och köpte en ny dator (min håller på att dö).

Fågeln som vi hade valt till idag är lite speciell och eftersom det är sista dagen på vår temavecka så tänkte jag att vi kör lite wild and crazy. Tyvärr blev det inte så wild, för det ville inte riktigt bli som jag hade tänkt mig.

Fågelns kännetecken återfinns i den blålila grundfärgen, sen dess huvudspret hittar vi på ringfingernageln som lite borsthår som är fastlimmat. Ingen design som man vill använda i vardagen, men kanske kul att göra för sig själv hemma.

Det var meningen att det skulle bli ännu mer over the top och att borsthåret skulle bli lite snyggare (blev ju ascoolt i mitt huvud ;))



Hahha, nu när jag ser bilderna så inser jag ännu mer hur misslyckat det blev! Meeen, alltid kul med lite annorlunda material iallafall, dessutom måste ni ju även få se mina fula misslyckanden :P

Har du också gjort fågelnaglar? Lägg upp foto på din blogg och kommentera här och/eller hos Sara så får du en länkning

Anna visar oss idag sin sista temadagsmanikyr. Idag är de gröna med orangea spret på naglarna. Riktigt coolt så gå in och kolla.

Sara gör otroligt snygga naglar med olika blå nyanser och de karaktäristiska huvudspreten återfinns på ringfingret.


Kommentarer
Postat av: sara

de blev ju coolt! :O

2009-08-30 @ 18:53:04
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0