Den nakna sanningen

Har fått några frågor om mina riktiga naglar, eller rättare sagt, mina omålade naglar. Eftersom jag jämt har dem målade så tycker man ju att de borde vara hemskt missfärgade, och det är alldeles korrekt. Särskilt vita och fina är de inte, så det föder ju bara ännu mer mitt beroende att ha nagellack på.

Så här kommer ett foto på mina bara naglar som endast är inoljade. Kan tillägga också att vissa naglar är mer gula än vad bilden visar.



Titta inte på långfingret som tyvärr gick av för några dagar sedan. Crap är det, men vad gör man, jag försöker dock alltid ha samma längd på mina naglar, iallafall någorlunda, tycker det är snyggast då. Så när någon går av så filar jag ner de andra så att de inte är så mycket längre än den korta. När naglarna sen är målade så märks det inte så mycket skillnad.

Nu blir det iväg till gymmet och sen ska vi ut på mopedmys med älsklings chef och familj. Det är alltså gamla retromoppar vi ska åka på runt vår stora sjö, och sen äta middag efter halva vägen.

Hoppas solen skiner på er så som den gör på mig!

Kommentarer
Postat av: elin

Mina naglar ser med ut sådär, jag har alltid lack på naglarna.. för fy vad det ser skit ut om man inte har de=)

2009-08-07 @ 00:50:23
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: olivia!

dina naglar var faktiskt jättefina! .

och du är väldigt duktig :) ♥

2009-08-07 @ 12:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0