Temaveckan är sluut!

Japps, så var då temaveckan till ända. Det var himla roligt att jobba mot ett mål sådär och jag hoppas ni tyckte det var lite roligt att få se iallafall. Om det blir en nästa gång hoppas jag att ni blir fler som hänger på och visar era nagelkreationer.

Stort tack till Sara som ville genomföra detta med mig, och ett lika stort tack till Anna som gick fullt ut och var med varje dag i temaveckan. Starkt jobbat!

Tyvärr medför ju temaveckans slut även att jag tar ett halvt farväl. Det här året ska bli, som jag sa för några veckor sen, mitt år, där jag tar hand om mig själv, pluggar arslet av mig och försöker nå mina stjärnor. Men sedan jag berättade detta för er så har jag hunnit tänka lite, och jag kommer antagligen inte lägga ner helt och hållet, bloggen kommer ligga uppe, precis som förut, däremot kanske jag inte uppdaterar så ofta. Det kommer när det kommer. För det är ju faktiskt det här jag älskar, att pyssla med naglar och inspirera er andra runt om i Sverige.

Så.... jag vill avrunda det här inlägget med en ny design jag gjorde häromdagen, en design som jag blev grymt nöjd med och som jag kommer göra många fler gånger. Jättesnygg blev den i verkligheten, precis så uppseendeväckande som jag vill ha det. Tutorial kommer upp under morgondagen.


Kommentarer
Postat av: sara

jätte fiint :D

2009-08-31 @ 06:11:29
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Den där designen ska du vara nöjd med! Jättesnyggt!

2009-09-06 @ 17:24:31
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0