8ty8beauty

Igår gick tydligen min gamla beställning igenom på 8ty8beauty. Trodde inte jag hade genomfört den med tanke på att jag inte fått något mail, men nu så var det skickat och klart.

Har beställt en massa dekorlack, några CG som LiquidLeather, SolarPower, BLK Bila-Bong, Coral Star, Pink voltage, några till och sen såklart ett från deras OMG kollektion, LOL.

Sen blev det även några displays som jag kan måla upp lacken på så jag ser hur de ser ut (man glömmer ju bort så många hela tiden!), hittade även på några penslar som är bra att ha när jag gör designerna. Sist men inte minst så beställde jag också CG's Fast Forward, testa och se om det går snabbare än idag med OPIs topcoat.

Däremot tyckte jag det var väldigt dyr frakt från 8ty8, beställde ju från cherryculture förut och det var superbilligt jämfört med detta.  Frakten går på nästan lika mycket som det man beställer. Vet inte om det går att få billigare dock, men hädanefter blir det nog CherryCulture för min del om jag inte får någon knasig lust efter ett speciellt lack från CG eller OPI.

Längtar iallafall helt makalöst tills jag får hem mina grejer, ska bli så kul att få leka med dem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0