Jeziz!

Suck... hur ska jag klara detta?! Sitter här och mår skitdåligt och är så grymt bakis att jag vet knappt om jag ska sitta eller ligga, med eller utan filt. Och vet du vad det värsta är?! Jo att om 40 minuter ska jag vara på gymmet och få ett nytt gymprogram!

Hur dum får man vara att man lägger det på en söndag? Jag måste ju ha något fel. Tyvärr är de tnog bara att bita i det sura äpplet och försöka vara någorlunda pigg. Däremot tänker jag inte göra något, hon får visa så jag ser iaf...

Ojojoj... önska mig lycka till!

(förresten, idag blir det ommålning av naglarna! Något speciell färg eller design du vill se?)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för tips. Men jag tror jag håller mig till att mäta mig max 1 gång varannan vecka. Hinner inte se några resultat annars. Knappt då!



Muskler väger mer än fett, ja men man kan tyvärr inte öka så pass mycket i muskelmassa att det märks på någon månad (man bygger ju bara ca 2-3 kg ren muskelmassa på 1 år). Däremot samlar ju kroppen vätska när man tränar... så det spelar ju förstås in! :)



Nu har jag köpt en ny våg som visar på ett roligare resultat, så nu ska jag hårdköra i feb.!

2009-01-25 @ 22:59:24
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Karin

Maila mig igen du...Jag spar jue aldrig nått..))

Ta adressen ovan...kraaaaaaaaaaaaam

2009-01-26 @ 08:22:07
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: fia

nån rosa nyans kanske på naglarNA ??ÖNSKAR DIG EN TREVLIG DAG .

2009-01-26 @ 15:51:20
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Peter

Något blått med glitter kanske vore snyggt! ps, jag har ingen blogg ännu men tänkte ordna en nagelblogg jag också eftersom nagellack är ett stort intresse för mig, har ca 40 st lack i de flesta färger. Gillar märkena OPI, Creative, Mavala samt China Glaze bäst. Ha det/Peter

2009-01-26 @ 17:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0