Misslyckad design

Hahhaha, detta måste vara den fulaste och slaskigaste designen jag har gjort! Är långt ifrån nöjd, färgerna passar mig inte alls och allt ser bara... hemskt ut!

Måste ju ändå visa er vad jag har gjort, men tänker definitivt inte göra någon tutorial på denna då den är... ful... åtminstone så som de ser ut just nu.



Här ser ni verkligen att vi alla gör misstag. Kanske hade kunnat fungera om jag hade använt rhinestones som prickar och sen lite andra färger på lacken. Ja, detta ska jag försöka pimpa om någon annan dag och när jag har införskaffat mig lite rhinestones!

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, okej=)

2009-01-21 @ 15:19:28
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Nicklas sthlm

va fan therese :( jag som brukade läsa din blogg så kommer du med massa tråkiga nagalar? :|

2009-01-21 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0