NOTD: Rodeo Drive

NOTD RodeoDrive



Då har jag målat klart! Blev inte lika dåligt som jag trodde det skulle bli.

Mavalas Rodeo Drive är ett lack som kräver två lager för att få ett bra resultat. Det blir då en ljust nougatfärgad färg med en ton av persika i. Om man kollar på bilderna med blixt så verkar det nästan som att det finns ett skimmer i, men det ser jag knappt skymten av när den är på nageln.

Allt som allt skulle jag nog aldrig ha det här för sig självt. Men nu är ju jag en sådan som inte klarar av "tråkiga" naglar. Vill man inte sticka ut, men ändå ha fina naglar så är detta perfekt.

Nu ska jag pimpa till dem lite så jag faktiskt kan ha dessa!

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Jag har köpt nån nagelförstärknings lack till naglarna, men vette sjutton om det gör någon skillnad.... hade vart as grymmt att göra gelenaglar eller nått, men det är för syrt :(

2009-01-21 @ 12:02:48
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0