Orangea naglar till Sminkans tema

Vilken dag det har varit. Vaknade upp och trodde jag skulle vara sådär sjukt bakis som jag brukar. Men det var jag inte! Helt sanslöst, tabletterna jag tog igår måste verkligen ha hjälpt (magnecyl koffein och Bakis). Så idag har jag städat undan från igår och sen ville jag passa på att göra dagens bidrag till Sminkans temavecka som idag är orange, vallmoorange.

Of course tänker jag! Det här är en utmaning, jag har ju endast ett oranget nagellack och det är knalloranget! Så idag blir det en vanlig french fast med svart tipp och sen ett rutmönster i oranget på resten av nageln.

Lägger upp några bilder här så ska jag fixa med tutorialen snart!

                                

Tanken med det hela var att det inte skulle bli alltför halloween-aktigt, så därför lade jag ett "nude" lack som grund och sen gjorde jag rutmönster med det orangea. En vallmo har ju en mitt i blomman också som är mörkare, detta blev symboliserat av den svarta tippen.

Håll till godo så kommer ett bildspel upp så småningom :D

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Väldigt snyggt! Du är så kreativ!

2009-01-18 @ 16:23:00
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Åh så snyggt! Jätte snygg idé! Du är verkligen duktig. :)

2009-01-18 @ 17:33:31
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0