Blåmärken av massage

Nu är jag hemkommen, duschad och äten efter ett BodyJam-pass på MåBättre. Spännande pass men som var riktigt svårt att hänga med i när man som jag aldrig vart på liknande pass tidigare. Det var som ett danspass fast anpassat för träning av kroppen. Ska definitvt testas fler gånger.

Massagen idag var underbar, men hon tog fram några "sugkoppar" för att utföra koppning på min rygg för att släppa på nackspärren. Dessa koppar skulle lämna några ringar på ryggen en stund efter borttagning, men nu sitter jag här, 10 timmar efter och jag har stora runda blåmärken lite här och var på min rygg. Tror ni jag är lite lätt besviken? Hoppas bara de försvinner innan lördag då det är party på G.

Men blåmärkena är inte hennes fel, det är bara jag och min hud som har alldeles för lätt att få blåmärken, får alltid blåmärken lite överallt.

Nej, slut med klagomål! Nu ska jag sätta mig och göra en tutorial till naglarna jag gjorde idag.

Jag gjorde en blandning av två önskemål jag fått, rosa och bröllop. Det blev riktigt sött faktiskt, jag hoppas ni kommer tycka om det

Kommentarer
Postat av: Erika-foto-mode-pyssel

Aldrig kul med fula blåmärken!

2009-07-16 @ 23:01:40
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0