Chantal Thomass + Nivea

Fick hem nya Tara i brevlådan idag, började prenumerera på den för en månad sen när de hade erbjudande om att man fick paket från FACE med.

I detta nummer på skönhetssidorna så såg jag en riktigt härlig nyhet! Chantal Thomass som är en underklädesdesigner gör ett samarbete med Nivea där hon har tagit förpackningar och nyanser av rouge, ögonskuggor och läppstift. Chantal Thomass har legat i mitt bakhuvud ganska länge, ända sedan jag jobbade i ett parfymeri, 1½ år sedan, där jag fick syn på parfymerna från henne. Sjukt snygga flaskor som ser ut som ett ben/eller kvinnokropp i formen och har sedan ett litet strumpeband längst upp. Charmigt så säg!

Så till nyheterna:

Rougernas förpackning påminner om en korsett och dess snörning. Riktigt häftigt, dessutom är det en rosettrelief i rouget som står upp litegrann. Urgulligt.

Ögonskuggornas lock har mönster som ett nyckelhål och reliefen i ögonskuggan är formad som en nyckel. Flörtigt och kvinnligt.


Foto av tidningssidan i Tara nr 10 2009

Kommentarer
Postat av: Makeuponista

Älskar rougerna :D

2009-07-07 @ 21:00:49
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Kashaya

Riktigt söta.=)

2009-07-07 @ 23:26:35
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Therése

åå vilka fina! Hoppas hoppas att de kommer till sverige! Eller kanske inte förresten... då blir man ju urfattig!

2009-07-09 @ 09:48:45
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0