Essie Matte About You

Oh yes! Nu har det äntligen kommit, ett riktigt snyggt matt överlack! Essie lanserar nu sitt matta nagellack Matte About You det ser riktigt lovande ut. Jag har tidigare lagt märke till Orlys matta topplack, men det har inte blivit riktigt den där helmatta looken som jag är ute efter. Den looken verkar Essie ha fångat i sitt topplack, jag ropar Hallelujah! För att se swatches med detta topplack så kan ni kolla in hos Scrangie. Visst ser det väl underbart ut?

Jag kommer definitivt inhandla detta när nästa löning kommer. Det finns att köpa redan nu på Essies egen webshop för $10. Åhå, så jag längtar till löning nu, för tänk vad alla ens lack kan bli häftiga nu (eller ännu mer häftiga än vad de redan är)

Vad tycker du om den matta trenden på nagellack som kommer nu till hösten? Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: ingegerd

det vore roligt att testa!!

2009-07-12 @ 09:48:12
URL: http://nicecandylife.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag vill också ha detta! Jag är en av de som skaffade Orlys Matte Top och var lite besviken på finishen. Knappt satinfinish.

OPI:s lack tycker jag är för matta, dock. Dessutom är det ju inte riktigt värt det eftersom de tydligen ska ha så dålig hållbarhet, och att de rekommenderar att inte använda ens handkräm. Näe.

2009-07-12 @ 12:20:56
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Postat av: //E

sv: du har me fin blogg! Ne jobba på söndagar borde förbjudas men då kan man ju iofs inte få pizza den gången man är bakis på en söndag=D Äntligen är man allafall hemma efter 12 timmars jobb pass!=)

2009-07-12 @ 22:56:34
URL: http://littleprincess.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag gillar det! Tycker att det är kul, och jag ser fram emot att leka emd kontrasten mellan ett superglossigt och ett jättematt lack :) Tror att detta är det bästa matta top coatet hittills, vill också ha detta! :)

2009-07-15 @ 10:40:37
URL: http://www.sbxbeauty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0