Extrem design

Satt och kikade runt på google som vanligt och så fann jag dessa naglar. Helt extrema och mina designer är INGENTING jämfört med dessa naglar!



Även fast jag själv aldrig skulle kunna ha något liknande (och jag tror ingen skulle ha sådana här heller, förutom när det är tävling eller uppvisning i nailart), så tycker jag att det är riktigt häftigt hur någon kan komma på att göra något liknande och faktiskt få det att se fint ut. För kollar du riktigt noga så är det som att hon har en hel sommaräng på naglarna och det är bara sjukt häftigt.

Vad säger du, skulle du kunna tänka dig något liknande?

Kommentarer
Postat av: Elin

MEN fy;p det dära var inte vackert i mina ögon, vilket pill säger jag bara.

2009-07-14 @ 22:59:35
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/elin
Postat av: Linnea- Mamma till Ebba

oj det där kallar jag extremnageldesign hehe :)

2009-07-14 @ 23:35:52
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0