Inget ChinaGlaze från h2t?!

Satte just hjärtat i halsgropen och jag flög upp ur stolen, vad är detta?! Läste precis på makeupmylack att nya kollektionen Rodeo Diva från ChinaGlaze finns nu ute hos head2toe, så jag kikar direkt in för att kanske lägga in en beställning. Men väl där möts jag av texten "Please Note: China Glaze products are available for sale in the United States only"

Då var det med andra ord slutköpt på head2toe, iallafall när jag ska ha ChinaGlaze (vilket är det märke som jag tycker bäst om bredvid Viva la Diva). Sprang in direkt på 8t8ybeauty och kikade om det var samma sak där, men som tur var så stod det ingenting om att det var restriktioner på land vid köp av ChinaGlaze.

Vart köper du helst dina lack? Vilket märke föredrar du?

Kommentarer
Postat av: michaela

jag använder depend , tycker inte alls om det men det är vad jag ungefär har råd att lägga ut. Egentligen är det rätt onödigt eftersom viva la diva inte är så mycket dyrare! Men från isa dora har jag också nagellack i massa sommarfärger, dom sitter bra! =)

2009-07-17 @ 21:26:16
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/
Postat av: Emma P

Hmm, vad konstigt och vad trist. Då kommer H2T gå bort för mig med, de har ju knappt OPI längre... Jag föredrar iofs 8ty8 normalt, men de har ju så ofta köpstopp för internationella köpare. Funkar det nu?



Annars handlar jag mycket lack på ebay, och ja, mitt favoritmärke just nu är nog Sally hansen faktiskt. Dock toppar både OPI och China glaze listan...

2009-07-18 @ 14:48:38
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag beställde precis tre lack från China Glaze från head2toe.. Är det bara de nya kollektionerna som är restrikterade från andra länder?

2009-07-20 @ 11:36:47
URL: http://jeanettesvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0