Jobb jobb!

Igår var det jobb från 12-18, sen en middag med pappa som är här från Ö-sund, och sen skulle jag sätta mig ner och göra nya naglar och då hojtade en kompis till på msn att hon ville ta en promenad, och det sa jag inte nej till. När jag väl kom hem och satte mig ner var klockan halv tolv och både jag och älskling var sjukt trötta.

Nu idag är det jobb 11-19 och sedan blir det att åka ut till stugan och träffa pappa igen, man måste ju passa på när han väl är här nere.

Så ursäkta om det blir lite slött här inne.

När jag är tillbaka på torsdag (då är jag ledig) så kommer ni få se min lista med mina mest efterlängtade lack som jag skulle vilja ha.

Ha en jättefin dag! Här lyser iallafall solen så jag hoppas ni också får lite sol på er.

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du får en fin dag med :D

2009-07-15 @ 11:19:06
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0