Köpa träningskort?

Idag är en ledig dag för mig. Sjukt skönt är det. Faktum är att ett kassörjobb på en stormarknad inte ger mig ett skvatt, förutom lön då. Känns som att jag inte får ut något av det, jättetråkigt är det och jag förstår inte hur man orkar ha detta som heltidsjobb?

Iallafall skönt att jag börjar plugget till ekonom och revisor om två månader, då behöver jag inte jobba så mycket. Längtar tills jag blir färdig revisor, men tyvärr är det ca 7-8 år kvar innan jag blir auktoriserad revisor (jag förutsätter att jag inte tar någon paus då).

Den här tisdagen ska jag gå iväg till MåBättre och höra vad det kostar att träna där. Måste komma igång med träning igen, jag mår egentligen inte bra utan det. Har redan kort på Friskis, men jag behöver ett nytt program för gymmet och de hade inte tider förrän i Augusti som man inte heller kan boka än. Så det kändes urkasst, dessutom trivs jag inte på friskis, MåBättre har mer professionell hjälp man kan få och som stöttar en och hjälper en även med kost och livsstil.

Får se hur det går, hoppas de har studentrabatt för jag har för mig att det annars kostar 400kr/mån och det har jag inte riktigt råd med tyvärr, fast jag kanske kan TA mig råd för det, borde nog göra det. What the heck, jag har ju jobb i höst också som jag får ut 2000 extra i månaden av, jag HAR råd!

Tränar du någonting? Vad tränar du isådanafall, har du något tips vad som gör din träning extra rolig och givande?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tränar dans X antal timmar i veckan. Så oerhört roligt, man tränar utan att ens tänka på det! :D

2009-07-07 @ 13:50:04
URL: http://ljusterdal.blogg.se/beauty
Postat av: nathalie

jag tränar inte. tränat handboll i många år, men skadade mig. jag skulle vilja träna på gym. men jag tröttnar efter 2 gånger ;<

2009-07-07 @ 13:58:02
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack så mycket va kul att höra! =) måste säga att jag är impad av din "nagelkonst", önskar mina naglar var långa och hårda så jag också kunde hålla på med sånt, men mina skivar sig bara hela tiden. ha de bra!

2009-07-07 @ 14:19:40
URL: http://blueragdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0