Kiss and makeup

 

Dags att komma ikapp och visa er det som har hänt de senaste dagarna då jag inte har uppdaterat. Först ut är sminkningen från i fredags (tror jag det var). Det var en av de första dagarna på länge som jag faktiskt hade riktig lust för att sminka mig, det blir lite att man inte orkar hålla på nu när det är sommar, oftast så rinner ändå sminkningen ut under de varma dagarna.

Här är det från inre ögonvrån och ut (allt från MUS):

C/s Gravity
M/s Honey Pie
M/s Ruby

Använde även M/s Muffin som highlighter och basskugga, hade egentligen velat använda en mer varm skugga, men har ännu ingen sådan, så muffin fick duga.

Färgerna blev så härliga tyckte jag, lite citron och apelsinkänsla över det hela, eller kanske mer blodgrape...

Nu blir det till att hoppa i säng, trötter är jag och lilla jag behöver sova. See ya tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Du klär verkligen i de där färgerna. :)

2009-07-27 @ 20:48:40
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0