Att förlora sina bilder.............

Dagens första inlägg är ett lite tråkigt sådant. Min dator håller på att kajka ur, måste därför återställa datorn och hoppas på bättre resultat. Men vill verkligen inte göra detta innan alla mina bilder är i säkert förvar. Har hela morgonen försökt föra över till vår externa hårddisk, men det blir bara en massa felmeddelanden och sen så försvinner det som jag nyss lagt in på den. Har försökt med allt. Suck!!! Nu närmaste två timmarna har jag försökt lägga in bilderna på bredbandsbolagets lagringsbox som man får med i abonnemanget, men det vill inte heller fungera.

Fan Fan Fan! Varför måste min dator hålla på såhär?! Måste ju få ha kvar mina älskade bilder, vad händer annars med mina tutorials, med bloggen och allt. Måste ju ha mina bilder!

Shit.... Måste köpa ny dator snarast, önskar bara man hade en sisådär 5-10 000 kr på kontot....


Ska försöka med att bränna ut dem på cd nu och kanske föra över några till minneskortet till kameran. Kanske det fungerar. Håll tummarna för mig.

Har ett arkivinlägg till er som kan få underhålla er medans jag grejar med detta. Kommer upp om ett tag!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Sv: hehe säger bara sanningen :D





UUsch vad jobbigt :o !

2009-06-07 @ 13:59:04
URL: http://fashionminded.blogg.se/
Postat av: Angelica

Om det inte funkar så får du väl lägga alla på någon internet sida, där du sedan antingen kan kopiera dom eller printa dom. :)

Hoppas det ordnar sig iallafall!

2009-06-07 @ 16:47:28
URL: http://angelicajoohansson.blogg.se/
Postat av: nattiz

så tråkigt när sådant händer, bilder sen 4 år tillbaka försvann på min dator vid julas, men vi hade tur och hittade de på något sparat minne. håller tummarna för dig i alla fall (:



k r a m i z

2009-06-07 @ 22:38:36
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0