Datorn är up and going igen!

Weho, äntligen är omformateringen klar. Så gott som, nu fattas bara en massa uppdateringar på de föråldrade programmen, andra program som jag ofta använder etc...


Fy va drygt det var att formatera om hela datorn. Tog sjukt lång tid och väldigt mycket nervpirr eftersom jag inte visste om det skulle lösa sig. Dock märkte jag att det inte bara är min mjukvara som har varit dålig, under tiden som jag installerade om windows så stängdes min dator av tre gånger så att jag inte kunde starta upp den igen på 10 min. Well, gamla Bettan är ju ändå 2½år så jag måste säga att hon har tjänat mig väl genom åren, men tyvärr är det nog snart dags att byta ut henne mot en yngre modell.

Önskar mig en HP DV2, verkar som en smidig dator som skulle passa mig, mittemellan minidator och vanlig... 12' skärm är ganska lagom, så att man kan ta med den till skolan om så behövs.

Nu ska jag fortsätta med programinstallationer och annat tråk!

Kika in senare för att få se två läsares versioner av Sommarens röda

Kommentarer
Postat av: sara

jag har gjort en version, om du inte redan sett de så har du länken: http://saranilsssoon.blogg.se/2009/may/sommarnaglar.html#comment



du inspererar mig till mycket! :)

2009-06-07 @ 18:42:48
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0