Oj vilket deltagande!!!

Är hemma från jobbet nu och WOW så chockad jag blev när jag kom in på bloggen och hela sidan var fylld med kommentarer och tävlingsinträden. Jättekul att det blir sådan respons! Sist jag hade en tävling var det 7 tävlanden tror jag (dock var ju inte priset lika stort heller :P)

Till er nya prenumeranter vill jag hälsa er så varmt välkomna, jag hoppas ni kommer trivas med min blogg och att du får massor med ny inspiration till dina naglar. Alla tutorials finns som sagt i headern där det står Tutorials, sen är det bara att klicka dig runt på sidan så lär du nog hitta en hel del.

Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att det är fredag idag, att det är helg och att jag är ledig hela helgen. Känns så sjukt skönt och jag är så inspirerad just nu så imorgon blir det att göra nya naglar igen. Skulle vilja göra något somrigt, men vi får se vad jag hittar på. Har du något önskemål? Förlorade tyvärr min önskelista när jag formaterade om datorn, så de är borta...

Nu blir det att åka iväg till Lager 157 och köpa nya skor åt sambon (har man tur kanske han vill köpa ett par åt mig också ;))


Kommentarer
Postat av: julclaude

Tack...jag trivs redan!!:)

2009-06-13 @ 10:04:38
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0