På väg tillbaka!

Idag är dagen då jag skriver mitt första inlägg sen pausen började. Jag vill berätta för er underbara läsare som fortfarande finns kvar att jag är på väg tillbaka... jag laddar för fullt, inspirationen börjar smyga sig tillbaka och fingrarna kliar av att inte ha skrivit något på länge.

Min skola har äntligen slutat, tentorna och seminarierna är avslutade och jag har sommarlov. Kommer jobba halvtid över sommaren så jag kommer ha mycket tid över.

Det som har hänt sen pausen började är att mamma har kommit hem från sitt år i spanien, med sig hade hon ca 30 nagellack till mig i alla möjliga färger. Kan ni förstå att någon är glad här hemma?!

Jag har hunnit testa 20 st olika och skrivit små recensioner av dem, kommer publiceras lite då och då. Vissa är jag mäkta imponerad över och vissa förstår jag att de endast kostade ca 2-9 kr...

Har även gjort en request om naglar inspirerade av rockbandet Kiss, riktigt spännande och det blev ett ganska häftigt men väldigt udda resultat. Ni kommer förstå vad jag menar när det publiceras (min kära sambo tappade bort min kortläsare till min digitalkamera så jag har inte kunnat ladda in några bilder på datorn :S)

Idag, student (inte min), och sommaren till ära så gjorde jag en somrig water marbling. Försökte med måååånga lack innan jag hittade något som fungerade att marbla med. Till slut så insåg jag att de enda som fungerade riktigt bra var China Glazes lack.

Ja, allt detta kommer komma inom snar framtid! Dessutom håller jag på att få en ny layout till bloggen och jag hoppas den blir klar snart så jag får komma igång på riktigt. Denna blogg är ändå mitt lilla hjärtebarn.

Hoppas ni finns kvar och vill fortsätta läsa. Många kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: yasmine ♥

såklart vi finns kvar!

ooh vi väntar med spänning :D

2009-06-05 @ 14:25:54
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

En glad nyhet. Välkommen tillbaka:)

2009-06-05 @ 21:50:07
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Alexlyndra

Välkommen tillbaka! Längtar efter att se allt du har att bjuda på nu!

2009-06-06 @ 14:55:52
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0