Fading Green

Här är fadingtutorialen som jag lovade er! Är lite krångligt att veta hur man ska förklara i bilder ibland, men jag hoppas ni förstår. Sätt dig hemma och försök på en nagel någon gång så brukar man få till det efter något försök. När jag gör så gör jag designen på alla mina naglar, det är för att jag oftast gör designerna för första gången. Så vänsterhanden är den som är första prov"dockan" och tycker jag att jag är klar med designen men vill testa något mer, så gör jag det alltid på vänstertummen för den brukar inte synas så ofta ändå!

Med andra ord så brukar mina manikyrer se lite lätt roliga ut ibland på vissa händer och fingrar, men jag försöker att hålla de misslyckade fingrarna borta från fotona. Haha, kanske borde visa mina misslyckanden ibland också.


Well, hoppas ni tycker om klippet och får ut något av det!



Kommentarer
Postat av: Inthemake

Så snyggt, å vilket tålamod du har ;)

2009-05-06 @ 15:49:30
URL: http://inthemake.se
Postat av: Alexlyndra

Härlig tutorial! Jag har som jag skrivit till dig tidigare också planer på att testa fading och jag lärde mig faktiskt nu att det är bättre att använde olika nyanser av en färg istället för att bara använda en nyans av en färg. Nice!

2009-05-06 @ 17:24:50
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: yasmine ♥

jobbigt... ;D men bra! :D

2009-05-06 @ 22:12:24
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0