Essie börjar blogga

Ja, det är sant, nagellacksmärket Essie har börjat blogga! Hon som håller i Essie vill nu börja dela med sig utav sina tankar kring nagellacken och har i sitt första inlägg berättat lite om historien bakom Essie

"In the 1980s, when I was an assistant buyer at Bendel’s, I noticed a lack of variety of colors in nail polish and I realized I had to make a permanent change to the nail care industry. So, I worked with a chemist and developed 12 colors. I then packed my suitcase and took them with me to Las Vegas..." Citat från Essieblog


Jag har ännu inte blivit frälst i Essies lack, men när man får reda på mer om personerna bakom ett märke, det är då jag blir mer och mer intresserad. Det är de gångerna jag känner att jag vill ge dessa personer en ärlig chans, jag vill hjälpa dem mot framgång. Så vi får se, fångar hon mig genom sin blogg så vinner hon nog ytterligare en anhängare till lacken.

Vad tycker du om när dina favoritmärken börjar blogga?



Kommentarer
Postat av: sara - makeupmylife

det skulle vara jätte roligt om mitt favoritmärke bloggade! :D ska kolla in bloggen =D

2009-11-19 @ 14:53:37
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Jag betalar i och för sig inte själv mina priset... Men jag håller med om det där "Hur många tävlingar har inte hon/han vunnit egentligen?", så brukar jag också tänka. Känns inte så kul att dela ut vinster till en sån person helt enkelt.

2009-11-25 @ 09:59:17
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0