dollarnailart.com

Häromdagen hittade jag på den här sidan, dollarnailart.com, genom MakeupAlley (som förövrigt är ett riktigt bra skönhetsforum). Jag blev så nyfiken så jag sprang in och kollade vad de hade, och wow! Jag är helt såld, det finns allt som jag vill ha och som jag har letat efter länge.

Så igår så lade jag in en beställning, en stoooor en! Alla 48 foilsen kommer hem till mig, många stripes och en hel del dekorationer. I looove! Jag hoppas verkligen att de är bra, självklart återkommer jag till er och berättar om leveranstid och liknande.

Fick förresten hem ett paket från cherryculture häromdagen, glatt överraskad blev jag av lacken, för ofta på NYX lacken så har jag inte en aning om vad detär för färg jag beställer då de inte har bilder på alla nyanser. Men jag hade lyckats pricka in bra den här gången. Det som var den största höjdpunkten var nog ändå SinfulColors San Fransisco, det ultimata gröna lacket. Jag är kär, det motsvarade alla min förväntningar jag har byggt upp, underbart! Förutom mitt gröna lack så fick jag även hem några lösfrallor som ska bli spännande att använda, får se om jag kan applicera dem snyggt efter lite träning.

Ett litet tips också, ange koden FS20 när du handlar på Cherryculture.com mellan idag 24/9 - 30/9 så får du 20% rabatt på hela ordern. Bra va?


Kommentarer
Postat av: Marie

Tackar för tipsen!

2009-09-24 @ 13:38:46
URL: http://fizzivy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0