Tutorial: Sorgmantelsfjäril

Nu var det många dagar sen jag skrev något, men som jag sa i slutet på Augusti, inläggen får komma när de kommer, just nu måste annat prioriteras, dessutom fick jag jobbet på Guldfynd så nu har jag grymt mycket att göra. Dessutom har jag hamnat lite efter i plugget då jag har vart sjuk i 2 veckor.

Meeen, när man är sjuk så har man tid över för att knåpa ihop lite tutorials. Så ni som inte redan har sett den på min kanal på youtube (heter tesoja där), så får ni den nu. Det är från djurtemat vi hade, jag och Sara, för en månad sedan ungefär.

Först ut som tutorial är Sorgmantelsfjärilen. Enjoy!



Kommentarer
Postat av: sara

vad jobbigt att vara sjuk så länge! tur att de inte är svininfluensan iaf? haha, alla är ju så himla rädda för den.



grattis till jobbet förresten!

2009-09-21 @ 18:36:45
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: sara

btw, hur gör du för att få med låtarna utan att dom tar bort ljudet? :O

2009-09-21 @ 18:38:46
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: madde(första gången inne på bloggen)

hej, avensjuk på dina naglar alltså tänker lugnt fortsätta att läsa din blogg:) hare bäst kram madde

2009-10-02 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0